повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товару
Повернення різних товарів контролюється законом «Про Захист прав споживачів». Відповідно до ст.9 клієнт може здійснити обмін якісної продукції непродовольчого типу.
Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню, регулюється постановою КМУ.
Товари належної якості
Згідно з українським законодавством, у цьому переліку відсутня продукція, включена до списку товарів, які не підлягають поверненню.
Обміняти чи повернути вдасться ті товари, які споживач ще не використовував (за призначенням/не за призначенням).
Товари неналежної якості
Повернення продукції, що була у вжитку, неможливе. Але винятком із правил є наявність заводського браку.
Відповідно до ст. 8 Закону «Про захист прав споживача» продавець зобов'язаний прийняти товар належної якості, задовольняючи вимоги покупця. Доставка всіх товарів здійснюється за рахунок продавця.
Терміни повернення
Повернення товарів, що раніше не використовувалися покупцем, здійснюється протягом 14 днів.
Якщо з моменту покупки минуло від 2 тижнів і більше, повернення здійснюється виключно за гарантією (за наявності браку).
Порушення прав споживачів із боку продавця
Покупець має право звернутися за допомогою до Державної служби України з питань захисту споживачів на адресу проживання, прописки.
Всі контакти територіальних органів наведені за посиланням: https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani. При зверненні достатньо подати письмову заяву. У разі електронного звернення потрібно буде заповнити запропоновану форму: https://consumer.dpss.gov.ua/e-form.
Хто платить за товар?
Відповідно до норм ч. 5 ст. 12 Закону № 1023 та п. 1.10 Правил № 103 (Правила продажу товарів), усі витрати, що стосуються повернення товару, сплачує продавець. Однак це стосується всіх товарів, включених до списку тих, що підлягають поверненню, а отже, не були раніше у використанні.
Як оформити повернення?
Для повернення потрібно звернутися за адресою:
вул. Богомольця, 12, м. Вінниця .
Повернення для інших населених пунктів України, здійснюється за допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта».
Повернення коштів
Отримати кошти ви зможете протягом 7 днів з дати отримання товару продавцем.
Щоб зробити обмін або повернення, зв'яжіться з нами по номерам телефонів: +380 (99) 276-64-81